2011. augusztus 30., kedd

Don't Worry Be Happy

Egy nagyon a múlt hetemre illő zene ihlette a cimet ami azt hirdeti, hogy ,,Ne aggódj, légy boldog "
És ime a videó, ha valaki nem tudná melyik is ez a dal:


És, hogy miért is ez a dal ami valóban ráillik az előző hetemre? Hát ezért:
Egészen szerdáig paráztam azzal kapcsolatban, hogy vajon milyen lesz, ha elmegy Ailsa és én egyedül maradok, és tényleg dolgoznom kell majd, hogy mi lesz ha nem értek mindent, mit fogok csinálni ha nem tudok valamit meg ilyesmik. Ja és még a tetejébe jött egy kis honvágy is csak, hogy tetézzem az önsajnálatot. :D
Persze aztán egy ugyanolyan munkás Ailsás hétfő és kedd után eljött a szerda, mikor elbúcsúztunk Ailsától és a 3 hatalmas kofferétől. (Vajon, hogyan cipelte haza és mennyit fizetett értük? Máig nem tudom, de azt igen, hogy haza ért valahogy :))
A szerdám szabad volt, mert ilyenkor anyuka nem dolgozik, úgyhogy kihasználtam az utolsó munka mentes napomat és sikerült egész nap pihennem, olvasnom, filmeznem stb...

Jött a csütörtök és anyuka szabadnapot vett ki, hogy velem lehessen. Reggel elmentünk egy hatalmas sétára a kutyussal és a pici lánnyal a környéken. Majdnem két órányi séta és tömör információ után, hogy mit hol találok, mi a legrövidebb út stb. haza érkeztünk és eldöntöttük, hogy délután felmegyünk a hegyekbe egy Verbier nevű nagyon hires sielő városba, ahol előzőleg a család élt. Anyuka körbe vezetett és megmutatott mindenféle nagyon szép kis boltot mert, hogy ez a ,,telelő" városka rengeteg bolttal rendelkezik ám.

Mivel hétfőn sikerült elhagynom a napszemüvegemet a strandon ezért kaptam egy újat az anyukától, de majd szeretnék venni egy hasonlót, mint ami volt mert nagyon szerettem.
Aztán haza fele úton beszélgettünk egy csomót Vanessával és kérdezgette mit szeretnék csinálni a jövőben, mire gyűjtök, és legfőképpen hova szeretnék menni Svájc után. Szóba jött, hogy egyszer szeretnék Amerikában is aupairkedni, hogy a laptopomat szeretném felújitani meg hogy szeretnék venni egy új telefont, pontosabban egy Iphonet majd egyszer ha lesz elég pénzem rá. Mire mondja nekem, hogy ugyan nem Iphone 4-es amit szerettem volna de neki van egy régi Iphone 3G-je és ha kell akkor otthon megnézzük hogy jó-e bele a kártyám. Hát jó volt. Tehát kaptam egy Iphonet a családomtól, annyira örültem neki hogy el sem hiszitek.:D Igy néz ki:
Fehér Iphone 3G 16GB

Szóval miután sikerült magamhoz térnem, elkezdtem rá felmásolni a cuccaimat, ugye nyilván zenék nélkül mert az( ami ugye most is fizetős dolog) úgyhogy az anyuka számai vannak rajta, mert még nem vettem csak ingyenes dolgokat az Apple storból. De példának okáért a könyveimet maradéktalanul rá tudtam tölteni, illetve a fényképeim is mind rajta van már, valamint az anyuka 1000 féle alkalmazása rengeteg játék meg mindenféle jó.
Hát igen ezek után a pénteki első dolgozós napom csak úgy elszállt és sikerült mindent zökkenőmentesen és Ailsamentesen is végrehajtanom. Mikor anyuka megjött (mert kicsit késett) el volt ájulva, hogy hogyan vettem rá a gyerekeket, hogy rendet rakjanak, pakoltam el a pici után, takaritottam ki, és pakoltam ki a mosott aztán be a mosatlan tányérokat a mosogatógépbe. Hát igy. Közöltem majd még vacsit is együtt készitettünk. :D 

Aztán eljött a szombat reggel valamikor 10 óra után keltem, aztán felöltöztem megreggeliztem és elmentünk Vanessával vásárolni a kisfiú szülinapjára mindenféle jót mert, hogy partyt adott a család egy csomó csomó gyerkőcnek ,,Gabriel Születésnapi Bulija" cimmel, meghivóval meg mindennel. Mikor hazaértünk bele kellett húznunk, mert a vendégeket 3 órára vártuk és még se ebéd, se szülinapi torta nem volt kész és az anyuka még muffinokat is akart csinálni. Úgyhogy sürgés, forgás, ebéd, sütés, keverés, kotyvasztás és lám háromnegyed háromra kész a torta, a muffin és a szósz a nagy nagy tál chipszhez. Remek volt az összedolgozás szerintem és ezt alkottuk: 
Focipálya torta plusz focilabda muffinok :)
Bon' appétit
Folytatás következik!!!!

1 megjegyzés:

  1. De jó Neked! Én is szerelmes vagyok az Iphone-ba, de nekem csak egy régi Nokiát akartak adni, úgyhogy használom a saját masinámat. :) De talán, majd ha sok (?) pénzem lesz beruházok egy Iphonera :)))
    A torta nagyon jól néz ki!!!

    VálaszTörlés