2011. augusztus 23., kedd

Első dolgozós hétköznapok és az első buli hétvége

Vigyázat Maratoni bekezdés következik, felhivom kedves olvasóim figyelmét, hogy 12 éven aluliak számára is megtekinthető felnőtt felügyelete nélkül, de az elalvás veszélye fenn áll. Megtekintés előtt kérje ki orvosa tanácsát vagy tájékoztassa kezelőorvosát. Köszönöm

Remek keddi nap után következett a szerda amitől már annyira féltem, hiszen szerda reggel elpályázott Ailsa, Vanessa az anyuka és a legidősebb kisfiú Gabriel. Tehát itt maradtam Nicolas-al Mauddal és Thibauttal az apukával négyesben. Ami azért is komikus helyzet, mert az apuka konkréten mindig azt csinálja amit anyuka meghagy neki. Tehát mikor apuka megkérdezte, hogy akkor mit csináljon majd ebédre meg vacsorára anyuka annyit mondott, hogy neki mindegy, csináljon makarónit, vagy tojásrántottát, vagy amit akar. Mire apuka szerda ebédre makarónit estére szendvicset készitett, csütörtökön ebédre tojásrántottát és vacsira meg makarónit. Viszont másnap reggelire megint szendvicset ettünk és ebédre pedig valami megmagyarázhatatlan grilles valamit amit igen odaégetett... és kitaláltátok már mit ettünk vacsorára? Igen tojásrántottát. :D


Hát rendben, semmi baj mert legalább mivel itthon volt nem kellett korán kelnem és egész nap csak a pici lánnyal voltam... Kimentünk strandra, meg vásárolgattunk miközben az apuka elment bicikli túrára a kisfiúval meg vásárolni voltak meg levágatták Nicolas haját mert nem sokára iskola kezdet és, hogy szép nagyfiús legyen na meg persze ismét vásároltak.:D

Úgyhogy amig ők ezeket csinálgatták én kóricáltam a babával Martignyben. Ami azért vicces, mert nem igen volt pénzem és azt tudni kell, hogy ha beülsz valahova mondjuk megetetni a kicsit akkor rendelni is kell valamit, hiszen csak úgy nem ülhetsz be egy kávéházba hogy bocsi én csak megetetem Maudot aztán, ha minden rendben akkor el is mennék, de addig foglalom a helyet. :D
Szóval megkerestem apukát és ő adott pénzt meg vett nekem inni- és ennivalót, hogy ne csak a gyerekek egyenek, hanem én is. Aztán betoltam egy nagyon helyes kis kávézóba a babakocsit a gyerekkel együtt. Hát zajos sikerem volt. Sikerült úgy tolnom ezt a fura babakocsit aminek tökre kint vannak a kerekei, hogy majdnem minden második széknek nekitoltam. Ezek után mikor jön a néni, hogy akkor mit kérek inni vagy enni akkor még az is kiderült hogy nem tud angolul. Én meg csak egy dolgot tudtam franciául azt hogy kóla. Mert az ugyanaz. :D Szóval azt ittam. De vagy egy jó órán keresztül.
Közben megetettem a kislányt meg játszottunk egy kicsit. Végül menni kellett mert ideje volt a pelus cserének. Kerestünk egy mosdót és a pelenkázó részbe bezárkóztunk. Pelust cseréltünk, de még mindig nem volt jó valami, mert Maud folyton a sirás határán volt. Hát rendben akkor sétáljunk. Elmentünk egyet sétálni és kb. 2 perc alatt úgy elaludt, hogy még a zajos autók és kamionok sem ébresztették fel amik mellettünk mentek el. Megálltunk egy közeli parkban és amig ő aludt, én behelyeztem az új SIM kártyámat a telefonomba. Bizony bizony már van Svájci számom.:)

Aztán szerda este mikor haza értünk a nagy vásárlásból átjött hozzám Vivien akivel megmásztunk egy szomszédos ,,hegyet", csak azért, hogy egy a tetején kinézett padra leülhessünk és megettünk nem kevés svájci csokit valamint, amig be nem sötétedett a padon festegettük a körmünket. Aztán bejöttünk és meg akartunk nézni egy filmet, de végül semmi nem lett belőle mert inkább beszélgettünk. :)
Csütörtök este jöttek meg az Európa parkból a többiek és egy jót vacsiztunk meg grilleztünk közösen. És mivel ez volt az utolsó munkanapunk egy jó darabig ezért Ailsával felvettük a ,,day off face" nevű kicsit vigyorgós arcocskánkat.

Pénteken mivel nem dolgoztunk ezért leginkább csak lazitottunk. Vagyis én biztosan, mert Ailsának el kellett mennie, de megigérte, hogy mikor visszajön segit elkésziteni a sütit ami szerettem volna megsütni, mert a hétvégén egy partyra voltunk hivatalosak és ajándékként szerettem volna vinni valamit. De persze, mint mindig Ailsa egy csomót késett, úgyhogy addig összepakoltam mert azt terveztük, hogy fönn alszunk a hegyekben sátorban. Mire elkészültem meg is jött Ailsa meg Vanessa is segitett merre találom a dolgokat szóval nekivágtam. Jelentem, hogy nagyon finom volt szóval tényleg jól sikerült. Annak ellenére, hogy egy tányért eltörtem és egy nagyon picit odaégettem a cuccot.:D

Aztán jött a hétvége. Pénteken Vivien 5 körül végzett addigra mentem hozzá át én is. Aztán együtt felmentünk oda ahol később a buli és a Sajtparty is volt. Kicsit korán érkeztünk és még senki nem volt ott, úgyhogy felhivtuk a szervező csajt, hogy hol is lesz a party (tudjátok amire a tortát csináltam) és kérdezi, hogy melyik party, az amelyik holnap lesz?! ŐŐŐŐŐ hát tulajdonképpen igen mert mi azt hittük, hogy aznap van. Hát egy párszor fejét vettem Vivinek mert elfelejtette, hogy nem is aznap lesz aztán túlléptünk rajta mivel keresnünk kellett egy helyet ahol alszunk majd.
Hiszen este a már előre jól eltervezett Bonafiesta koncert estre szerettünk volna menni. Megnéztük a Bonafiesta bejáratát, de még alig voltak emberek, viszont egy szerencsés véletlen folytán összeakadtunk az egyik kedves barátunk anyukájával aki mondta, hogy az ő nyaralójukban nyugodtan aludhatunk, hiszen van 14 matracuk és van még két üres hely szóval, ha van kedvünk akkor jöhetünk oda buli után. Nagyon örültünk neki és gyorsan be is cuccoltunk a házba majd a már kevesebb cuccunkkal elmentünk megnézni, hogy hol tartanak a koncertek, bár még elég korán volt, de kezdett gyűlni a tömeg és mi is ittunk gyorsan valamit, aztán vártuk a többieket. Mivel én nem ismerek itt jóformán senkit ezért most ismertettek meg mindenkivel, akik nagyon kevesek voltak és általában megkérdezték tőlem franciául hogy hogy vagyok, jól érzem magam itt meg ilyesmiket mire Vivi mindig elmondta hogy sajnos nem értem, de angolul tudok. Úgyhogy aki tudott angolul azzal elbeszélgettem aki meg nem azzal Vivien beszélgetett el. :D Aztán mentek a zenék nagyon jó volt a hangulat egy csomót nevettünk és folyton járkáltunk, mikor megláttunk valami ismerőst.


Olyan 3-4 fele pedig el is mentünk aludni.

Reggel nem keltünk korán, de mire lejöttünk szinte csak mi voltunk meg a szülők a faházban. A többiek kimentek grillezni és már javában készült az ebéd. Úgy döntöttünk, hogy a korai reggeli után nem szeretnénk egyből ebédelni ezért kifeküdtünk olvasni meg alukálni a fűbe a hegy lábához. Majd ebédre visszamentünk olyan 2 körül és 3-kor megint vissza mentünk csak most egy másik helyre folytatni a lustálkodást.

Délután 5 körül végül össze szedtük magunkat és elindultunk a partyra amire eredetileg érkeztünk volna előző nap, de mivel a tortámat felajánlottam annak a családnak akiknél aludtunk ( úgy bejött a népnek hogy én össze vissza egy szeletet ettem belőle és el is fogyott) ezért csak egy szem bort sikerült vinnünk ajándékba. De nem is volt baj, mint utóbb kiderült volt kaja rendesen. Meg persze egy pár üveg bor is elfogyott azthiszem összesen 12-14-en voltunk, úgyhogy mikor már a sokadik bort nyitottuk ki akkor jött csak meg a hatása. Nagyon jókedvű volt a társaság és nagyon jól szórakoztunk, és a sajt is finom volt.

Aztán olyan 10 óra körül le mentünk a Bonafiesta második napjára és ott mulatoztunk tovább. Azt hiszem, hogy nekem kicsit sok volt a sajt meg úgy összességében az egész, mert eléggé fáradt is voltam és már annyira nem éreztem jól magam, úgyhogy Viviék felkisértek a házhoz és el is köszöntem tőlük, ők pedig mentek vissza. Aztán betelepedtem az ágyamba és olvastam, mivel még nagyjából senki nem jött meg hiszen buli volt ezért szinte egyedül voltam a házban. Olyan éjjel négy óráig olvastam majd elaludtam úgy, hogy a többiek még mindig nem voltak sehol. Reggel 6 körül ébredtem meg arra, hogy Claire és Vivien bejön a szobába és lefekszik aludni. Ezek után már csak a reggelre emlékszem és, hogy futni kellett a buszhoz, de igy is alig fértünk fel rá mert olyan sokan mentek lefele.

Nagyjából ennyi a story, majd még jelentkezem képekkel pusziiiii mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Jó kis beszámoló!
    És hogy ízlik a svájci sajt? ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát én eléggé szeretem. Mondjuk a szagával kitudnak kergetni a világból is. De az ize finom, csak szerintem nem kell sokat enni belőle mert utána már olyan nem is tudom... nem esik jól. Mondjuk ennek ellenére három adagot simán megeszek belőle:D

    VálaszTörlés
  3. :D Nekem is bejön 1-2. Most kóstoltam penészes sajtot, hát elég fura íze volt...

    VálaszTörlés
  4. igenigen, fincsi a sajt nagyon a részemről is, pedig én aztán ... :D
    múlthéten átsuhantam Martigny-ben én is, elég jó helyen van...
    ja am kár h nemtudtunk múltkor találkozni de olyan kevés időt voltam sionban meg evoléne-ben hogy... na... :S

    VálaszTörlés
  5. Hát igen, olvastam a blogodban:S Kár hogy ilyen furi családot fogtál ki:( De Svájc legalább bejön nem?

    VálaszTörlés
  6. svájc, persze, főleg a hegyek. lehet visszatérek... kitudja hogy alakul... ;)

    VálaszTörlés