2011. augusztus 16., kedd

Kirándulós napok

Hát akkor kezdem ott ahol abba hagytam. Szóval a nyugis vasárnapi nap után mikor sikerült szinte semmit sem csinálnom nap közben azon kivül, hogy elvittem a kutyust sétálni, jött egy igen pörgős este és egy hétfő. Még vasárnap este átbicikliztem Vivihez mert mondta, hogy megnézhetnénk a HP 7/1 és 7/2-t mert senki sincsen otthon és miénk a ház. Jól van mentem is. Ez a következőképpen nézett ki. Megérkeztem és ők már javában nézték az egyest. Ránézek a képernyőre és majdnem elájultam. A felbontás mintha szó szerint kockákból állt volna a képernyő olyan volt. Mondom, mi lenne ha én össze hoznám valami jobb minőségben. Igen az jó volna. Hát neki álltam, ugye kellettek hozzá dolgok még. A torrentes program, a Total commander és végül, de nem utolsó sorban a film lejátszó. :D
De végül minden kész lett fél óra alatt a filmeket beleértve. E közben még meg is fagyiztunk valami kehely csodát amit Vivien készitett nekünk gyümölcs salátából meg vanilia fagylaltból. A filmek után kidőltünk de úgy, hogy közöltük másnap délig fel sem kelünk.
Ennek ellenére reggel fél tiz körül majdnem ránk törték az ajtót. Nagymama jön hogy a holnapi vendégeket áttette a család aznapra szóval a Vivinek ebédet kellene csinálni és kész lenni délre. Töltött paprika jó lesz? Jó. Hát rendben, akkor nekiállunk. Kész is lett és nagyon fincsi lett, nem csak szerintünk hanem a vendégek szerint is.Ebéd után ki találtuk hogy nekünk fel kéne menni egy ilyen családi nap szerűségre a hegyekbe. Fel is vitt minket Vivi host mumja kocsival. Aztán körbe néztünk meg kóstoltunk pár finom dolgot. Minden ilyen saját készitésű dolgot kipakoltak a helyiek és tele volt kézműves dolgokkal. Meg volt egy bohóc is, nagyon vicces volt imádták a gyerekek akik ott voltak folyton kacagtak.:D
Aztán lefele már lábbusszal jöttünk. Kb. 2-2,5 óra gyaloglás volt. Egészen jól birtam, sose miattam kellett megállni.:D Öröm.:D

Aztán haza értünk és mivel már este fele járt hazabicikliztem és egy csomó csomót olvastam.:D
Reggel fél tiz körül keltünk és megetettük Maudot meg ilyesmik aztán csináltunk egy kis meleg szendvics szerűséget ebédre és jól be is faltuk mert fincsi volt.

Aztán a családdal felkerekedtünk és elmentünk strandolni délután. A kicsi lány nagyon élvezte az egészet no meg persze a fiúk is.

Aztán elmentünk bevásárolni és végre sikerült vennem pár dolgot. Mondjuk sampont meg ilyesmit kaptam Ailsától de ha ő elmegy akkor mivel fürdök?! kérdést fel kellett tennem magamnak. Úgyhogy annak ellenére hogy a legolcsóbbat vettem amit találtunk elment majdnem 20 frankom a 40-ből aztán vettem 11 frankért egy kis gyógyszert mert meg vagyok picit fázva és fáj a torkom. Aztán még vettem egy felsőt is 8 frankért ami itt nagyon olcsó és még édességet az előző tizen valahány frankomból ja és még maradt is valmennyim asszem 6 és 8 között.:D Remek.:D
Nem baj legalább majd nem veszek több mindent a fizetésig:D

Puszilok mindenkit innen!

2 megjegyzés:

  1. nagyoncuki a kiscsaj <3

    VálaszTörlés
  2. Igen szerintem is nagyon:D és tok kis tundér mert alig sir... és akkor is amikor sir màr csak nagyon végszukség esetén ha senki nem veszi észre hogy neki kell valami vagy teli a pelus:D

    VálaszTörlés