2011. augusztus 12., péntek

Megérkeztem

Hàt jelentem nektek megérkeztem erre a csodàlatos helyre. :) Most még nem szolgàlhatok képekkel, de este megoldom igérem. Nagyon egyszeruen telt az utam, semmi eltévedés és kaland nem merult fel ha csak az nem szàmit annak, hogy ràejtettem a kézzipoggyàszomat egy bàcsi fejére a repulon :S:D Hupsz. :D A jo hogy utàna felàllt segiteni.:D Mikor megérkeztem mindenki nagyon kedves volt és nagyon baràtsàgosan fogadtak. Furcsa, hogy csak angolul beszélhetek mindenkivel de jol érzem magam. Ailsa az elozo au pair még itt van és itt is lesz még 24-ig. Nagyon aranyos jofej csajszi és tok sokat nevetunk ugyhogy szerintem el leszek vele. Ha valaha is Aplle cuccokat szeretnék akkor most van esélyem rà, hogy az osszeset kiprobàljam. Komolyan mondom minden cuccuk Apple. :D El is nevezte Ailsa Apple land- nek a hàzat. Egyszeruen gyonyoru a hely meg minden. Maud a pici làny nagyon aranyos és hihetetlenul baràtsàgos és mindig vigyorog mindenkire. :D Egyszeruen nevetséges hogy mindenki akire rà vigyorog elkezd hangosan kacagni:D Elképeszto, de nem tudod megàllni.:D
A sràcokkal még nem talàlkoztam mert csak este fele jonnek haza, de anyuka és apuka is kedves és jofej ugyhogy szerintem nem lesz gond a fiukkal sem. Az ajàndékokat ma este szàndékozom odaadni nekik. Kivàncsi vagyok ki mit szol majd a neki szànt ajàndékhoz.
Most bucsuzom de majd este jelentkezem egy bovebb beszàmoloval és egy csomo csomo képpel.

u.i: Fura Apple billentyuzet van ugyhogy nem mindig van ékezet meg azt sem tudom mi hol van. Bocsi ezért.

Puszi nektek




2 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam már az első beszámolót :) A képekre meg nagyon kíváncsi vagyok. Holnap én is megismerem ezt a szép országot.

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ha megérkeztél te is mindenképpen irj a képek fennt vannak nézd meg őket bár még nem túl sok van belőlük mert ott felejtetted az SD kártyámat a Viviennél:S

    VálaszTörlés