2011. május 16., hétfő

A Svájci álom

Rengeteg keresgélés után végre megleltem a családot akiket kerestem. A vicces hogy mennyi időt töltöttem a keresésükkel és csak úgy az ölembe hulltak egyik pillanatról a másikra. Több hónapot töltöttem hiába ,,az igazit'' várva erre tessék. A Svájci aupair barátnőm egyszer csak ir egy e-mailt, hogy tulajdonképpen 10 percre az ő házuktól van egy család aki aupert keres, és ő rám gondolt egyből. Mondtam neki, hogy tulajdonképpen örülök, mert eddig semmi ezen a téren és nyáron szeretnék menni. Megadta a család e-mail cimét és telefonszámát. Irtam nekik egy mailt, hogy ki vagyok mi a hobbim, mit keresek, mi a célom... stb amit általában minden családnak szoktam irni. Mire vissza irtak, hogy nagyon örülnek nekem és rengeteg dolgot megosztottak velem aminek én is nagyon örültem és együtt örültünk egymásnak :D( hosszu idő óta egy normális család akart engem aupairjéül :)). És akkor az adatok amiket tudnotok kell róluk:
-Gyerekek: 3 gyerek van egy fél éves kislány Moud és kettő kisfiú a kisebb 4 éves ő Nicolas és a nagyobb 7 éves Gabriel + egy labrador kutyus Kina
-Host apuka,anyuka: Az anyuci egy ruha készitő cégnél dolgozik az apuka pedig tanár
-Fizetés: 800 svájci frank/ hónap
-Munkaidő: kb. 4 nap egy héten(úgy h a nagy csak a szülőkkel jön haza,tehát rá nem kell nagyon figyelnem max egyszer-egyszer hétvégente valamint a 4 éves is csak délután jön haza mert addig előkészitőn van olyan mint az ovi, és maradtunk én a kicsi és a kutyus :D)
És végül a hely:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése