2011. május 21., szombat

Előkészületek...

Már, megkezdtem az előkészületeket. Elmentem útlevelet csináltatni 10-én, ami nem volt több kb. 15 percnél, és ma jött is a postán valami, gyanítom az útlevelem. Ami röhej, hogy oké az ember lánya nem várja el, hogy nagyon kedvesek legyenek vele, ha már perkál is valamiért na de hogy valaki ennyire unja az életét, vagy nem is tudom, mint aki engem kiszolgált. Monoton hangon mondta a következőket:- Régi útlevelet, lakcím igazoló kártyát, személy igazolványt legyen szíves átnyújtani. Köszönöm. Mehet a fülkébe. Ne a bal hanem a jobb kamerába nézzen ha kérhetem. Kész. Rakja a jobb mutatóujját a piros fényre. Most a balt. Köszönöm. Itt a csekk, töltheti. Befizetni a 13-as információs kapunál tud. Viszlát. KÖVETKEZŐ.
Na és ez ilyen rád se nézek mert untatsz stílusban. Mondom rendben. Elmentem befizettem, soron kívül vissza adtam neki a bizonylatot és már mehettem is Isten hírével :)
A következő ilyen okmányirodás menet a nemzetközi jogsim lesz. Mert hogy olyan is kell ám ha külföldön szeretnél vezetni. Surprise.
Egyik nap még a bőröndömet is sikerült megvennem ami súlyos 8 ezer Hungarian forintba került. Ráadásul táskásnál láttam meg ami még drágább szokott lenni általában, de beleszerettem ahogy elmentem az üzlet előtt és muszáj volt meg vennem. Szerintem egész jól megúsztam és annyira szép, és jó nagy. I am so proud :)
Here I am:

És ami nélkül még biztosan nem fogok el menni itthonról:
A kis egyszarvúm amit ballagásra kaptam anyutól :)

Host family and dog :)


Mára búcsúzóm puszi nektek !



2 megjegyzés:

  1. Szia Kitti!

    Beszéltünk msn-en, még régebben. :) Szóval én aug 13án indulok és Baselbe megy a gép.
    Elkészült a blogom is: http://agicasvajcban.blogspot.com/

    Gondolom már Te is nagyon izgatott vagy!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Igen az vagyooook :) már várom is meg nem is:) Sok szerencsét neked és majd beszélünk, találkozhatunk genfben majd vagy valami:)
    A blogod meg megnézem:D

    VálaszTörlés